Rumored Buzz on irsherkat ssaa ir

Wiki Article

با توجه به فرصت محدود ثبت‌نام در این طرح، هر چه سریعتر با لمس دکمه زیر، نسبت به پر کردن فرم درخواست اولیه برای دوگانه‌سوز کردن خودروی خود با ٧٥٪ تخفیف (حداقل با قیمت نهایی ٢ میلیون تومان) اقدام کنید.

ثبت شرکت، غیر از ثبت شرکتنامه است و عمل و دفاتر آن نیز جدا است. متصدی مربوطه پس از ثبت شدن شرکتنامه و رسیدگی به مدارک و سوابقی که از طرف مدیر شرکت ضمن تقاضانامه به عمل می آید، در دفتری که به این موضوع تخصیص داده شده، ذیل شماره ردیفی که برای شرکت ها معین می شود خلاصه مفاد شرکتنامه و اساسنامه را در ستون های آن، ثبت و برای هر شرکت یک صفحه مترادف تخصیص می دهد.

در این قسمت شما میتوانید از فرم های تعبیه شده استفاده کنید و آنها را پر نمایید. چنانچه اطلاعات خاصی مربوط به شرکت خودتان موجود است اضافه میکنید.

اصلاح شماره بارکد شما هنوز وارد حساب کاربری خود نشده‌اید! با ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید به سوابق کلیه قبوض و استعلام‌های خود در سامانه قبضینو دسترسی داشته باشید.

سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک، سامانه ای است که امکان دسترسی به آموزش های الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را با توجه و قوانین و ضوابط موجود برای آموزش های غیر حضوری و آنلاین را فراهم کرده است.

۳اکنون سه گروه از اشخاص می توانند با ثبت نام و ورود به سامانه شمیم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در تهیه نقشه از این اطلاعات استفاده نمایند:

در صورتی که قصد مراجعه به دفاتر اسناد رسمی را دارید، بهتر است که قبل از مراجعه حضوری به دفاتر اسناد رسمی، ابتدا ssaa. ir به سایت سازمان اسناد و املاک مراجعه نمایید و لیست دفاتر اسناد رسمی که دارای ظرفیت برای ثبت سند می باشند را مشاهده نمایید و بر اساس ظرفیت آن ها به این دفاتر مراجعه کنید.

باید نام شرکت انتخاب شود، برای این کار پنج نام را پیشنهاد خواهید داد، این نام‌ها دارای خصوصیات زیر هستند:

ssaa.ir is safe. SafeSearch is utilized as being a parental Manage Device to filter out any inappropriate for Your kids search results in your gadgets: phones, tablets or personalized personal computers.

website قصد داریم بررسی کنیم مراحل ثبت اینترنتی از طریق سامانه به چه شکل است و و چگونه می توان یک شرکت ثبت کرد. البته باید دید که شرایط را دارید یا خیر؟

با استفاده از سامانه پرداخت قبض قبضینو، در هر زمان قادر به استعلام خلافی و دریافت خلافی خودرو خواهید بود.سامانه قبضینو این امکان را می‌دهد که سوابق خلافی و قبض های خود را مشاهده نمایید. همانند سایت ناجا قبوض پرداخت شده بلافاصله تسویه می شود. قبضیو برای همه پلتفورم ها وجود دارد و با استفاده از اپلیکیشن قبضینو می توانید به راحتی تمام امورات پرداخت و استعلام خلافی و چاپ میزان جریمه را انجام دهید.

البته از مزایای این طرح امکان اعتراض به جریمه های است. در صورت صدور جریمه اشتباه، راننده فورا آگاه می شود و میتواند به جریمه اعتراض نماید.

صفحه ای که روبروی شماست مربوط به اشخاص است، اشخاص عبارت از افرادی هستند که در شرکت دارای سمت هستند. اینها به اشخاص حقیقی و حقوقی تقسیم می‌شوند، در صورتی که شخص حقوقی مد نظر است باید مشخصات کامل خود را وارد نمایند ودر صورتی که شخص حقوقی  مد نظر باشد گزینه تابعیت و کد ملی ظاهر میشود که هر سه را پر میکنند.

برای پیگیری بسته تیپاکس، شما نیاز به کد رهگیری تیپاکس یا شماره قرارداد دارید. هنگام ارسال بسته، پیامکی شامل کد رهگیری، هزینه ارسال، لینک رهگیری بسته تیپاکس و ارزش اظهاری، برای فرستنده و گیرنده ارسال می‌شود. فرستنده و گیرنده بسته می‌توانند در این صفحه، با وارد کردن کد رهگیری، وضعیت بسته‌ خود را استعلام کنند. کد رهگیری و شماره قرارداد در رسید تحویل شده به فرستنده نیز درج شده و از طریق آن می‌توان به رهگیری بسته پرداخت. 

Report this wiki page