The best Side of ثبت شرکت ها

Wiki Article

مدت فعالیت اتاق از تاریخ ثبت با رعایت قانون و مقررات نظام صنفی نامحدوداست.

تازمانی که اوراق سهام صادر نشده است شرکت به صاحبان سهام گواهینامه موقت سهم می دهد که معرف تعداد و نوع سهام ومبلغ پرداخت شده آن است.

این مراحل برای شرکتی ک فقط اعضای هِئت مدیره عوض میشه هم صدق میکنه؟؟

در پایان لازم به ذکر است چنانچه در مورد مراحل ثبت شرکت اینترنتی در اداره ثبت شرکتها و اقدامات لازم سوالی دارید که احیاناً بی پاسخ مانده است یا در موارد لازم مربوط به ثبت برند و ثبت شرکت و تکالیف پس از آن نیاز به مشاوره حقوقی دارید، می توانید ضمن تماس با موسسه حقوقی مشهور از مشاوره کارشناسان خبره و با تجربه ما بهره مند گردید.

تنها استثنایی که در این زمینه وجود دارد آن است که در این شرکت تنها شخص مدیرعاملی که عضو هیئت مدیره نباشد می تواند خارج از سهامداران یا در اصطلاح خارج از شرکت انتخاب گردد.

برای دسترسی به مقاله همه چیز در رابطه با راننده متواری اینجا کلیک کنید.

با عنایت به اینکه مستند به بند ... مبایعه نامه فوق الذکر، بعنوان شرط ضمن عقد بیع حاضر، خوانده متعهد گردیده چنانچه در تاریخ .

اینجانب ...... check here فرزند ....... مالک ملک مورد اجاره به شماره پلاک ..

دانلود نمونه قرارداد اجاره گرفتن رحم جهت بارداری بسمه تعالی

نکته ۲: چنانچه آورده هر کدام از شرکاء و سهامداران بصورت غیر نقدی باشد، لازم است نظر کارشناس رسمی دادگستری در رابطه با ارزش ملک، خودرو، ماشین آلات و غیره ای click here که تصمیم است به عنوان سرمایه غیرنقدی به شرکت آورده شود، بصورت رسمی اخذ و همراه با مدارک دیگری که در ادامه به تمامی آنها اشاره خواهیم نمود، به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد.

بنابراین، هر گاه در یکی از جرایم قابل گذشت، متضرر از جرم، از اعمال مجازات در مورد متهم یا محکوم علیه صرف نظر نماید، مجازات وی قابل اجرا نخواهد بود.

حذف نام درخواستی: اگر پس از ثبت کردن چندین نام درخواستی قصد داشتید که یکی از آن‌ها را حذف کنید ابتدا باید نام مورد نظر در قسمت پایین فرم را انتخاب کنید و پس از آن بر روی گزینه “حذف نام درخواستی” کلیک کنید.

دانلود نمونه تعهد نامه به سازمان زمین شهری بسمه تعالی اینجانب /اینجانبان ................... فرزند .........به شماره شناسنامه .

دانلود نمونه قرارداد خرید و فروش خانه و آپارتمان در رهن بانک مسکن

Report this wiki page